آژانس دارویی اروپا برای اولین بار لخته شدن خون پس از تزریق واکسن آسترازنکا را تأیید کرد.

انتشار اسنادی از لخته شدن خون پس از تزریق واکسن آسترازنکا

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، از اینترستینگ اینجینیرینگ، برای اولین بار نماینده عالی آژانس دارویی اروپا لخته شدن خون در بدن افراد واکسینه شدن در برابر بیماری کرونا را مرتبط با واکسن آسترازنکا دانست. مارکو کاوالری، رئیس مرکز سیاست‌گذاری راهبردی آژانس دارویی اروپا لخته شدن خون پس از تزریق واکسن آسترازنکا را تأیید کرد.

این مقام مسئول همچنین بیان کرد: «با استفاده از اطلاعاتی که به‌تازگی به‌ دست آمده، دقیق‌تر از گذشته می‌توانیم در مورد واکسن آسترازنکا تحقیق کنیم و با توجه به نتایجی حاصل شده است باید سلامت همه افرادی که این واکسن را تزریق کرده و یا قصد تزریق آن را دارند در اولویت قرار گیرد.»

بررسی‌ها حاکی از آن است که لخته شدن خون پس از تزریق واکسن آسترانزکا در بین افراد جوان بیشتر از سالمندان دیده می‌شود ولی هنوز علت بروز چنین اتفاقی به طور دقیق مشخص نشده است. منابع آگاه اعلام کردند به‌زودی اطلاعات تکمیلی از سوی آژانس دارویی اروپا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/۴۱۴۴/پ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار